Головна
Можливості
Ліцензії
Розробка
Супровід
Демо версія
Галерея
 

Tender's Embroidery Design+Sfumato


Увага!
Усі представлені файли вишивки - не містять ручної роботи, тобто виконані виключно засобами програмних алгоритмів редактора.
Представлені картинки "зняті" з екрану під час роботи програми.


  • Необмежений розмір програми вишивки.
  • Велике поле вишивки (200 х 200 см).
  • Маленький крок поля редактора (0.01 см) дає мінімальні помилки при редагуванні і збігається з точністю професійних вишивальних машин.
  • Об'ємний перегляд програми вишивки.
    мал 1
  • Можливість використання будь-яких кольорів нитки та необмежена їх кількість, прицьому у файлі звіту виводиться сам колір та відповідний йому номер нитки із таблиці виробника.
  • Редагування палітр ниток та створення власних здійснюється у программі TE-Cross.
  • Візуальне представлення вмісту файлів вишивки в іконках Windows, дозволяє швидко знайти потрібний файл переглядаючи вміст папки, не запускаючи ніяких програм та не відкриваючи файли.
    мал 1.1
  • Об'єктне редагування та зберігання проектів вишивки. (1-об'єкт, 2-виділений об'єкт, 3-об'єкт у стібках.)
    мал 2
  • Велика кількість різних об'єктів. Перетворення одних об'єктів на інші. Гнучке та точне їх редагування.
    мал 3 мал 4
  • Редагування кривих Безьє ліній за допомогою "вусов" (Маніпулятори в Corel Draw).
    мал 5
  • Можливість збереження в Галереї та повторного використання об'єктів.
    мал 5.1
  • Використання графічного зображення як фону для створення вишивки, редагування його розміру та положення у полі.
  • Програмний аналіз фонового зображення розпізнає межі колірних областей та створює відповідні об'єкти автоматично.
    мал 6
  • Використання форматів векторної графіки EMF та WMF та їх об'єктів для вишивання.
  • Можливість копіювання векторної графіки з Corel Draw в проект у вигляді об'єктів для вишивки.
  • Робота з поточним шаром вишивки значно полегшує створення та редагування дизайнів, тому що приховує нагромадження об'єктів.
    Можливо змінювати послидовніст кольорів, інші шари при цьому можна робити видимими/не видимими, активними/не активними для взаємного поєднання та вишивання по частках проекту.
    мал 9
  • Ефект відтінків у об'єктів це ефект плавного переходу з одного кольору до іншого.
    Для кожного типу заповнення існує своя методика створення відтінку, що органічно поєднується з основним малюнком.
    мал 10
  • Види відтінку для заповнення Сатин:
    без відтінку (1), м'яка межа(2), відтінок з елементом випадковості(3), двосторонній відтінок(4):
    мал 11a
  • Види відтінку для заповнення Татамі:
    без відтінку (1), м'яка межа(2), з елементом випадковості(3):
    мал 11б
  • Види відтінку для заповнення Трафарет, дозволяють отримати кордон області заповнення по заданому малюнку:
    без відтінку (1), двосторонній відтінок(2), відтінок з права (3), відтінок з ліва розрядження(4),:
    мал 11в
  • Є можливість задати відтінок для кожної сторони окремо, а прохід сховати з будь-якої сторони.
    Розмах відтінку може бути поставлений у залежність від ширини об'єкта для заповнення Сатін.
    Довжина відтінку для заповнення Сатін не має обмеження,
    для Татамі визначається довжиною стібків заповнення,
    для Трафарету – розмірами схеми.
  • Можливість використання декількох типів застилу та їх комбінацій (додатковий нижній шар для підвищення якості вишивки). Щільність застигла та відступ від краю об'єкта можна регулювати.
    мал 12
  • Заповнення вишивкою областей гладдю з необмеженою кількістю отворів проводиться без єдиного обрізання нитки та без стрибків за рахунок особливого алгоритму заповнення:
    синя - гладь з прогином (з утворюючою кривою Безьє),
    зелена - гладь з розворотом (утворюючою є лінії напрямку)
    мал 13
    Заповнення області гладдю з прогином (утворюючою є крива Безьє) створює дивовижний ефект об'ємності. Форма утворюючої та їй розташування до області задаються довільно.
    У прикладі 13 використовувалися заповнення Татамі, заповнення Сатин, заповнення по Трафарету, заповнення Татамі з градієнтним ефектом.
  • Для заповнення вишивкою об'єктів по Трафарету (Шпалери) можна використовувати 30 готових трафаретів.
    Та ви можите редагувати їх або створити власні, використовуючи вбудований редактор трафарету. Трафарет може мати довільні розміри. Зразки деяких із них:
    мал 14
  • Для промальовування уколами одиничного зображення використовують програмний аналіз фонового малюнка.
    Для цього достатньо підкласти його під вишивку та промалювати колір, яким це зображення нанесено на рисунок.
    В місцях знаходження кольору на малюнку вставляються додаткові уколи в стібки об'єкта, що вишивається.
    мал 7
  • На всіх типах заповнення можна також промалювати канавки - це прості об'єкти, які не вишиваються.
    (1 - об'єкт, 2 - канавки, 3 - вишитий результат):
    мал 7а
    Під час вишивання Канавка проявиться лінією з уколів. Ефект аналогічний ефекту, одержуваному при заповненні по Трафарету або промальовування кольору помалюнку.
    Однак Канавку можна редагувати, масштабувати та деформувати як усі об'єкти.
    Малюнок, отриманий за допомогою будь-якої промальовування, підкреслюється спеціальним відступом у стібковому заповненні.
  • Для всіх типів заповнення об'єктів використовується параметр мінімальна довжина стібків, який забезпечує відступ від краю заповнення і якщо крок заповнення більший за мінімальний, то використовуеться ефект Повних ліній
    мал 27
  • Техніка заповнення сіткою області по кривій Безьє та з розворотом.
    Редагування візерунка сітки, складеного з будь-якого фрагмента взятого з бібліотеки (понад 200шт).
    Э також можливість створення власних фрагментів та поповнення ними бібліотеки.
    мал 37
  • Ефект градієнтного заповнення області по кривій Безе з змінним коефіцієнтом розрідження щільності вишивки.
    При віддаленні від утворючої дає неповторний ефект плавного перетікання кольорів.
    Застосування його до заповнення сіткою дає ефект перспективи.
    мал 36 мал 36а
  • Об'єкти типу Лінза можуть бути застосовані до всіх об'єктів.
    Тип об'ємного ефекту, що формується, задається у властивостях лінзи.
    Лінзи вільно комбінується з іншими ефектами, що надає непередбачувані можливості.
    мал 41 мал 42
    При заповненні області сіткою краї можна також використовувати як лінзи.
  • В об'єктах заповнення області з розворотом (утворюючою є лінії напрямку), також використовуються найкращі властивості вишивки:
    зміна напряму заповнення (кількість напрямних не обмежено),
    різні види заповнення (1-заповнення Татамі, 2- заповнення по Трафарету, 3-заповнення татамі плюс відтінковий ефект, 4-сам об'єкт).
    мал 16
  • Кожна область може мати необмежену кількість утворюючих вишивки, що дозволяє комбінувати застили.
    мал 24
  • По кожній утворювальній може вишиватись необмежене кількість областей, при цьому малюнок заповнення їх та відтінки на межах буде ідеально поєднані.
    мал 25 мал 26
  • Кольоровий Фотостібок та кольорове Сумато, незамінні для швидкого створення фотографій.
    Ці методи промальовують рівномірними лініями і випадковими стібками відповідно заданої області вибраний колір та діапазон близьких до нього кольорів.
    мал 38 мал 39 мал 40
  • В об'єктах вишивки типу Сатин та Сатин з прогином також можливе використання кращих властивостей вишивки:
    наповнення Сатин, наповнення Татамі, заповнення з використанням гнучкого та жорсткого Трафарету.
    мал 52
  • Створення тіней у простих об'єктів дозволяє досягти незвичайні ефекти.
    мал 17
  • Циклічне ланцюгове введення фрагмента вздовж довільної кривої лінії проводитися з урахуванням змін початкового та кінцевого розміру.
    При цьому фрагмент створюється з будь-якого набору елементів вишивки і може бути збережено до бібліотеки.
    мал 18
  • Бібліотека готових фрагментів понад 200 шт.
  • Бур і вишивання блискітками для об'єктів Окружність, Еліпс і Лінія Безьє
    мал 53
    Реалізовано для машин із стандартами ZSK.
  • Автоматичне додавання Закрепів різних типів перед обрізанням та при зміні кольору.
  • Можливість автоматичного створення програми для вишивання аплікації. Черговість операцій:
    1-контур із стібків (попередня розмітка), 2-зупинка (накладання тканини), 3-контур з стібків (закріплення тканини),
    4-зупинка, 5-обрізка зайвої тканини, 6-розтягування тканини, 7-смуги Сатин по периметру.
    мал 19
  • Автоматична корекція проколів у декілька рівнів для запобігання просіканню тканини голкою
    (1-об'єкт, 2-корекція).
    мал 20
  • Компенсація на стягування тканини дозволяє компенсувати провали кінців стібків у м'яких тканинах
    (1-об'єкт, 2-об'єкт у стібках, 3 з компенсацією, 4 з компенсацією тільки по висоті).
    Можливість налаштування рівня компенсації роздільно по кожній з координат, при вишиванні на тканинах з анізотропними властивостями.
    мал 21
  • Англо-російські алфавіти. Виведення тексту по кривій. Можливість створення власних абеток.
  • Використання будь-яких шрифтів TTF.
    мал 22
  • Велика кількість функцій деформації тексту та об'єктів програми у візуальному режимі
    мал 23
  • Багатовіконний режим. Можливість комбінування фрагментів із різних програм вишивки.
  • Детальна контекстна підказка та зображення-підказока при створенні об'єктів.
  • Можливість оновлення програми та повна підтримка всіх файлів, створених у більш ранніх або пізніших її версіях.
  • Інтерфейс програми по можливості аналогічний інтерфейсів найбільш популярних програм, що значно скорочує час вивчення програми.
  • Використання виключно документованих функцій Windows – гарантія сумісності з майбутніми версіями Windows.
  • Велика кількість сервісних функцій, про які не розповідаємо, оскільки вважаємо їхню присутність обов'язковою для будь-якого серйозного продукту.
  • Tender's Embroidery Cross


  • Відкриття та збереження малюнків у різних форматах.
  • Коригування розміру схеми.
  • Визначення розміру хрестика в залежності від його типу.
  • Дев'ять типів хрестів.
  • Можливість застосування Ефектів: налаштування кольорів, обертання, згладжування.
  • Визначення кольору на схемі із зазначенням номера ниток від виробника.
  • Сортування кольорів за RGB та за номером ниток.
  • Можливість автоматичної заміни одного кольору на інший.
  • Малювання будь-яким кольором ниток на схемі.
  • Компіляція вишивки у файл у всіх форматах, що підтримуються.
  • Друк звіту із зазначенням порядку використаних ниток і самої схеми.
  • Створення палітр ниток.

  •  
    Наша адреса: тел./ моб.: E-mail:
    Україна, м. Бердяньск | м. Дніпро; | м. Донецьк; +38 050 9469520
    tedesign@gmail.com